My Mr/Mis V.V.I.P ma Friends Forever

LETs : Exchange Links !!

Sunday, February 13, 2011

Kenapa LT BLoG ?


ehem3....
assalamualaikum...
seperti ku maklum kan....
tentang blog ada menyebut mengapa aku ade blog ni..
with LT tagline " The Less U know be The Better "
bukan sebab aku taknak ada follower....taw...
sebab aku suka blog.....
kira macam misi ..
  • Ads ???- Bkn sebab iklan dari nuffanang itu memang aku akui aku tengok org lain punya ade...aku pun nak.....saje nak hias2 BLOG nih...untung...ade lah bape sen..tak cukup lagi nak menabung beli airplane ngeh ngeh so kowang tolong lah rajin3 klik....ahaks..tak kisah lah misi utama bukan sebab benda tuh tapi aku nak ckp kowang kadang iklan nih ada yang menarik perhatian aku...cth lah haritu ade iklan pasal tempat SPA bawu..dibuka dia buat promotion...aku dan kwn participate sape mahu bagi sesi kecantikan (facial )sejam for free???yet nothing personal nowadays..tempat plak dekat the gardens..pergh ...juz a simple click and register dekat ads nuff yg dipomot....
  • Luahan Hati - nih lah sebab utama aku suka meluahkan dalam kata seperti sajak..yang puitis dan memang aku akui aku seorg yg jiwe dalam hati ade taman ...haippp taman berduri ok ahaks..bagi aku ia satu eksperesi perasaan ...macm lukisan jugak..cume cara penyampaian berbeza...aku minat gak lukisan..lame nye tak pegang berus....lukisan asyik pegang berus GG je ( ade kene mengena ke???) aperpun bagi aku...kita tak memerlukan kata2 bila menulis dalam BLOG ..bagi aku kita menaip dari hati....sebab hati kita yang berkata -kata ...dan di alurkan ke penulisan di blog....dan kalau ikhlas dari hati dia kan jadi indah....sgt....bila org bace..kalau hati kita sedih pastu kita tulis...org yang membace akan rase....sedey...itulah aku dapat rasakan penulisan blog aku yang sebelum ini...sebab ramai yang memberi kata2 nasihat terutama geng blogger yang setiasa support teman aku ...nonoi,adeksab,ojinz dan '' aq dan putera "sgt kuhargai....
  • Info : ini pun aku suka nak SHARE tips...yang aku bace....yang menarik bagi kacamata mata aku..tentang kehidupan ,tentang cinta ,tentang hubungan...tak caye???cek lah label tuh...aku bawu tahu buat hahahaha....layan jelah....

( will be update : makan jap ngeh :P )

notakakikudibibirmu

"I understand they talk behind my back, but the thing is,
I'm real and that's something they lack"

"hating me will not make u beautiful./handsome...
talk bad about me does'nt make u feel good.. "

"I become ur centre of attention bcoz
I have everything that you don't have"

0 kritikan membina dan membinasakan:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...